110930

Ännu en tenta är gjord. Kändes helt okej överlag. Men vet att jag har fel på ett tal iaf så då är det ju kört, medtanke på att man måste ha 100% rätt. Skit också! Bara ta nya tag och försöka fixa den nästa gång.
Nått som är positivt iaf är att jag pratade med min handledare som jag ska ha på VC praktiken, och hon verkade jättetrevlig :). Ser framemot denna praktik, som börjar på måndag.

Helgens planer är att försöka få till bilen, plugga, plocka undan på rummet (vilket inte kommer i första hand så här i tentatider..) och en tripp upp till Bjärme ska jag nog hinna med också.

Ja undra när jag ska få komma igång och träna då. Det har iofs blivit lite bättre i förkylningen men inte helt bra, så jag vågar inte chansa..

Längtar till nästa helg för övrigt, då blir det födelsedagsfest för två fina vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0