120714

Dags för en liten uppdatering igen. Inte för att det har hänt så mycket sedan sist men ändå. Har ägnat mer tid på jobbet än vad jag gjort "hemma". Det har regnat nästan konstant så jag har verkligen fått användning utav mitt fina rosa regnställ som jag köpt ;). Ena kvällen var det fin väder så då var jag ut och gick på en promenad, gäller att passa på. Milla, jag vet att jag lovade att lägga upp några bilder men har inte med mig kabeln så jag kan föra över bilderna till datorn. Får lägga upp några på fb vid tillfälle.
Ja annars har det varit väldigt upp och ner. Blir så irriterad på mig själv att jobbet får ta sån energi utav mig. Jag tänker på det när jag kommer hem, kan vakna på nätterna och även när jag är ledig går jag runt och analyserar på grejer! Vad är det för fel, ska det vara så svårt att slappna av. Det är tur sånna gånger att man har vänner och familj hemma som ställer upp och lyssnar och kommer med kloka ord. Vad skulle jag göra utan er! <3
Annars har jag lite saker att se framemot, om en vecka kommer mamma och Hasse ner och hälsar på och jag får rå om dem en hel helg! Som jag längtar :).
Jobbar ikväll och imorgon på dagen. Sen är jag ledig på måndag. Ska ta och dricka upp mitt kaffe sen är väl det dags att göra sig klar för jobbet...


Kommentarer
sandra

vännen! De är svårt och tungt i början. Du är ju inte direkt ensam om att de bara snurrar allting. Men efter den här sommaren har du fått skinn på näsan och erfarenhet :) så du överlever sundsvalls sjukhus :).

Ring när du vill om du behöver surra. Pok

2012-07-14 @ 18:03:38
Milla

Attans! Ser fram emot dom på fb då ;) SAKNAR DIG! Kul att mammsen & Hasse kommer ner en sväng till dig, det hade jag mer än gärna gjort om det hade gått. Det hade varit mysigt! Hoppas allt är bra annars, bara höra av dig om du känner för att prata. Kanske kan skypa någon kväll framöver å? :)

2012-07-17 @ 23:14:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0