120311

Det har börjat bli en vana nu att skriva veckoinlägg på söndagarna. Veckorna flyger verkligen förbi!
Veckan som gått har det sista plugget på c-uppsatsen gjorts, nu är man bra less på den. Sista genomläsningen blir imorgon innan vi skickar in den. I veckan fick jag äntligen en positivt besked, jag klarade popen :D. Fantastiskt skönt!  Nu är jag med i matchen igen och får gå ut på sista praktiken :). Och ett steg närmare en spännande sommar.
Har hunnit med lite grejer utanför plugget i veckan ockå. Blivit bjuden på fika hos Elina, varit och simmat med Elin och helgen inleddes med en birsta sväng med Elina :). Jag har länge varit ute efter en jeansjacka i kortare modell och nu hittade jag en. Ett par röda byxor och en blommig kortare byxdress fick även följa med hem. Strosade runt lita och käkade middag på donken. Elina hittade även en mycket fin skinnjacka. Trevlig em/kväll som vi verkligen får göra om!
Igår åkte vi upp till Bjärme där det anordnades angeltävling i grannbyn. Var ute hela dagen och grillade gorv och bara njöt av det fina vädret. På kvällen hade vi bokat bastun och senare på kvällen kollade vi naturligtvis på melodifestivalen. Äntligen vann rätt låt!!
Idag har jag pluggat och om en stund ska vi åka till mormor och morfar som bjuder på middag, det tackar man ju inte nej till. Imorgon efter skolan ska jag möta upp min fina pluggrupp för en fika och fira att vi är grymt duktiga ;)
Annars har jag inte så mycket planerat i veckan, vilket faktiskt känns skönt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0