120322

Uppsatsen är godkänd (ska bara fixa lite kompletteringar sen så) :D. Nu är vi "ledig" några dagar vilket är hur skönt som helst! Borde väl börja plugga på sluttentan men har bestämt att jag måste få vara lite ledig från plugget några dagar. Har städat och rensat massa papper och böcker. Sånt nödvändigt men som måste göras ibland.
Har hunnit med två fikadejter också, först med Johanna som var hemma på en snabbvisit och sen Sandra. Går fort att prata bort två timmar bara sådär ;)
Imorgon ska jag hälsa på mormor och morfar och sen i helgen blir det nog rätt lugnt skulle jag tro. Pyssla på lite och förbereda inför komma skall, kursintro till praktik kursen och katastrofövningar till veckan. Sen ännu nästa vecka börjar 8 veckors praktik, ska bli roligt och göra något praktiskt efter en lång tid med tentor och uppsats. Men samtidigt ganska läskigt med tanke på att det är det sista vi gör i skolan, sen står man där på egna ben. Hjälp!!
Och som jag skrev på fb, saker och ting börja falla på sin plats så det känns skönt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0