120304

Mars månad, välkommen!
Den gångna veckan har nästan bara bestått utav plugg. Vi har nog suttit på skolan till halv fem varje dag. Men vi bestämde oss för att ge allt nu den sista tiden så vi kan examinera v.12. Träffades till och med igår på skolan och fixade lite med uppsatsen. Bara för att vi var så duktiga att åka in på skolan en lördag unnade vi oss pizza till lunch ;)
I fredagskväll var mamma och jag på birsta och strosade runt, blev ett par skor, ett linne och ett nagellack rikare. Sen åkte vi upp till mormor och morfar och fikade och kikade på tv. Igår kväll tog jag det bara lugnt hemma framför melodifestivalen. Idag har mamma och jag kollat på vasaloppet, varit ute på en promenad, åkt och hämtat Fredrik och sen åkte vi ut till birsta en sväng igen för Fredrik skulle fixa nått med hans mobil. När vi skulle gå så hörde vi att de ropade ut att Andreas Johnsson skulle uppträda så vi stannade kvar och lyssnade på han. Tycker om hans låtar och han verkar vara en fin människa :). Synd han inte gick vidare igår...
I veckan fick jag besök av min fina vän Elin, fick en mycket fin ram och vi surrade, fikade och kikade på tv. Vi har bestämt, om vi får ihop tiden, att åka och simma någon kväll i veckan. Det vore skönt!
Nu ska vi snart fixa ihop tacos och sen ska jag åka och skjutsa Fredrik till tåget. Ikväll blir det bara lugnt för att ladda upp till sista veckan med c-uppsatsen. Shit den ska snart in!! Det är nu det har börja blivit roligt att skriva. Imorgon ska vi fixa det sista i bakgrunden och sen blir det diskussion och metoddiskussion för hela slanten!


Kommentarer
sandra

bra jobbat vännen, kämpa på in i de sista. Examen är nära <3 puss

2012-03-05 @ 16:27:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0