120117

Försökt tentapluggat lite idag men känns som att det inte är så mycket som går in.. tentan imorgon får gå som den går... Har liksom haft annat att koncentrerat mig på. Mindre bra är ju att omtentan ligger tre dagar efter min födelsedag. Går dit imorgon och gör den iaf. Imorgon kväll har jag blivit bjuden på middag hos Klara, min klasskompis, vi ska dricka lite vin och fira att tentorna är över! Ser jag verkligen framemot :)
Ha suttit och kollat på lite klänningar också och hittade faktiskt en som jag tyckte om, så tog och beställde hem den. Men ska nog inte visa den än med tanke på att jag troligtvis kommer ha den på en speciell tillställning som jag ska på i vår ;)
Satt igår och tittade på lite jobb som jag ska söka, man blir lite peppad att blir klar. Men kommer även frågor som är svår att svara på, bla: Kommer jag klara det här? och Kommer jag våga att åka iväg? Men ha bestämt att det är nu i livet jag ska våga lite mer och inte tänka så mycket (om jag klarar av det är ju en annan femma)
Nu blir det väl den sista inprintningen och sen lägger jag ner!


Kommentarer
sandra

hihihi längtar tills den tillställningen är då ;P. Har ringt dig i kväll bissi girl. Hur gick tentan ? btw känner som dig å då har jag längre kvar :( pok

2012-01-18 @ 20:54:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0