120128

Här var det tomt minsann. Men har haft fullt upp. Artikelsökning och granskning tar på krafterna kan jag lova. Men jag och Ronja har det ganska mysigt ändå. Dricker lite kaffe och äter en chokladbit, sånt får man unna sig tycker jag för att orka med. Riktigt nöjd med veckans plugg. Vi ska försöka göra så mycket som möjligt på veckorna för att sedan kunna känna sig lite ledig under helgerna. Mycket bra!
Har även haft mycket att tänka på under veckans gång. Deta här med snabba beslut verkar inte vara min grej. Men tror jag ha bestämt mig hur jag ska göra. Återkommer om det när det är helt klart :)
Idag har mamma och jag varit på birsta en sväng. Såg en assnygg jacka som jag skulle vilja ha, men tänkte såhär, jag fyller ju snart år så tänkte kanske man kunde få ett litet bidrag till den ;). Man får inte vara dum. Ikväll blir det myskväll med mamma och syster.
Imorgon kommer en dag som jag längtat till länge. Elin och jag ska på Spa på södra, kommer bli så underbart. Vi har dessutom unnat oss en behandling. Tycker vi är värda detta, efter en höst med alldeles för mycket motgångar och en början utav detta år som inneburit mycket plugg. Fylla på med lite energi är väldigt välbehövligt :)
Till veckan blir det fortsatt plugg med c-uppsatsen och sen på fredag ska jag på bio, det ser jag också framemot!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0