111027

Praktiken för denna termin är nu slut. Jag vet att jag har tjatat mycket om det här, men är så himla glad och tacksam att jag haft det så bra. Kommer verkligen sakna alla! Allt från att åka älskade buss 30 två gånger per dag, lyssna på musik och halvsova lite, till att möta alla patienter som man nu lärt känna. Idag gick jag, min handledare och några ut och käkade lunch, blev bjuden på det. Värsta snällt :). Man är ju liksom inte van att bli bjuden.. Så fort jag får vägarna förbi så har jag lovat att komma in och hälsa på de :)

Omtenta i läkemedel står på morgondagens schema, kl 14-18. Sämsta tiden att skriva tenta på.. aja räknar och gör mitt bästa får vi se hur långt det räcker. Sen blir det nog hem och fredagsmysa med mamma och syster framför Idol. På lördag ska jag infinna mig på skolan tillsammans med min skrivkamrat, ska göra ett sista ryck med rapporten.

Annars ska jag försöka ta tag i mitt liv igen, typ så känns det. Vill börja träna!! Sen är det bara ladda krafter åt 15 hp kurs om statistik..... suck!


Kommentarer
Milla

Kämpa på gumman!! Du ser snart ljuset i allt helvete ;)

2011-10-28 @ 00:35:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0