111007

Nu har jag gjort första veckan på vårdcentralspraktiken och jag trivs jättebra. Alla är verkligen supertrevliga :). Har redan fått gjort masa saker. Idag passade jag även på att rådfråga doktorn ang min hosta. Han lyssnade på lungorna och de lät bra. Kollade även CRP som även det låg normalt. Fick iaf utskrivet hostmedicin och Bricanyl, så nu jäkla ska jag blir frisk. Det var väldigt snällt utav honom så slapp jag boka en tid för det. Gäller ju att utnyttja situationen ;)

Ikväll blir det fredagsmys med familjen, både mamma och Emelie. Hasse är strax här han också :). Ska käka hemmagjord pizza och se på Idol. Mormor och morfar kommer nog ner en stund också. En perfekt fredag i mitt tycke :). Imorgon blir det att hämta bilen i Bjärme, där min snälla morbror har fixat med den inför ombesiktningen. Tusen tack! Sen på kvällen blir det födelsedagsfest för Ida och Elin, ser jag framemot :)

Annars rullar väl livet på som vanligt. Trevlig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0