111111

Godkväll! Veckan har gått bra. Men redan ganska stressad över tentorna vi ska göra. Ganska mycket som ska läsas på engelska, vilket inte är så kul.. Analysera massa artiklar och grejer. Ja man undrar ju ibland om det verkligen är sjuksköterska jag läser till. Fick även reda på att jag var 1 poäng ifrån att klara matten. Skit!! Det som kändes så bra. Så då har jag den, psykiatritentan + alla uppgifter och tentor som ska göras under denna kurs. Suck, man blir ju lite less att det inte kan gå min väg någon gång. Är sån psykiskpress. Om jag inte klarar de får jag inte göra sista slutpraktiken i vår, vilket kommer leda till att jag inte får ta examen i juni.. Man ska ju inte ta ut nått i förskott men är så himla mycket som står på spel. Ett positivt besked är ju att rapporten blev godkänd. Har även hittat en att skriva C-uppsatsen med, känns bra. Nu är det bara komma på vad man ska skriva om. Inte det lättaste.

I onsdags blev jag bjuden på middag hos Elin i hennes supermysiga lägenhet. Gick även en promenad runt Granlo + halva Bergsåker. Härligt! Sen blev det lite tvtittande innan det var dags att bege sig hemöver igen. Tack vännen för en trevlig eftermiddag/kväll. Nu ska vi se till att göra allt vi har planerat ;)

Idag har jag fikat med Sofia, mysigt :). Även köpt en halsduk så jag inte ska frysa i vinter och Sofia köpte asfina skor!

Ikväll idolmys med mamma ♥. Kommer nog somna ganska tidigt skulle jag gissa på, så himla trött!

Helgen kommer mestadels bestå utav plugg. Bara att börja så man kan bocka av vissa saker. 


Kommentarer
Milla

Låter som att en sista minuten behövs där...

2011-11-14 @ 12:17:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0