110526

Är så fruktansvärt skolless nu.. Finner ingen motivation för fem öre, allt känns bara jobbigt. När ska jag komma ur denna onda cirkel. Tur jag har helgen uppbokad och ska umgås med underbara vänner, så jag fylls på med lite positiv energi.

Börjar även känna av en kommande förkylning, men det har jag inte tid att tänka på. Får absolut inte bli sjuk nu!

Ja just ja, vet inte om jag berättat det men har iaf fått mitt schema för sommaren. Jobbar hela midsommarhelgen och GF, kan iofs gå nån dag men får se vilka artister det är. Alltså helt seriöst känns som man kommer jobba jämt. Ledig en, högst två dagar i sträck och då ska väl allt hända. Samtidigt som man vill hinna vila måste man ju njuta utav sommaren och allt vad innebär. Har blivit lite bortskämd när man jobbat skifttider och kunde vara ledig upp mot en vecka mellan perioderna. Det var grejer det :). Haha vad tragiskt redan less på sjukhustiderna och jag har inte ens börjat jobba! Men jag önskar bara att jag kommer trivas och att det kommer gå bra så det kommer bli roligt att åka till jobbet!

Nä om man ska ta och läsa lite kanske...


Kommentarer
Milla

... & jag har pluggat två veckor nu sen i höstas & är sjuuukt less,så du gör det bra du!!! :)



Tråkigt att du jobbar över midsommar & GF...men tänk vad skönt att jobba på sjukan, får mer erfarenhet då det är de du kommer hålla på med i framtiden & lite variation. Sen lär dagarna gå fort också då det känns som det finns en del saker att göra på sjukan :)



Längtar tills imorrn!! Vi ska verkligen ha grymt kul i helgen & glömma alla tråkigheter <3

2011-05-26 @ 17:52:54
sandra

Du är så duktig vännen, jag är oxå less, å då gör ju jag fan ingenting! så tråkigt även de kan vara :(.

Jag tror sommarjobbet kommer gå fin fint, men man känns ju alltid lite orolig innan man kommer i gång å kan allting.

Önskar så att jag oxå fick läsa den här kursen å gå vidare. Men de är kanske bra med en paus inte vet jag .. kom just på att vi ses ju på lör :) tror de blir skitväder = hos angela hihi :))

pok

2011-05-27 @ 10:19:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0