110508

Precis kommit in från en lång promenad. Gick vanliga rundan men tyckte jag var klar alldeles för snabbt, så tog ett varv runt Granlo också :P. Skönt att vara ute i friska luften! Har för övrigt varit hos mormor och morfar idag med Fredrik och Emelie, fått fika, mat och efterrätt :). Sen fick jag även med mig en matlåda hem så slapp jag fundera på det. Tack mormor, du är bäst!

Igår var vi somsagt upp till Milla. Vädret ville inte riktigt vara på vår sida då vi hade tänkt att grilla. Men vi åt kebab/pizza ist. Grillningen får vi ta en annan gång :). Mycket trevlig kväll var det iaf och lärde känna lite nytt folk, alltid lika roligt. Väl på krogen satte Ida och jag oss och lyssnade på ett liveband som spelade (medan de andra flängde runt på dansgolvet :P) de var riktigt bra, spelade även en Ledin låt då blev jag extra glad :). Sen kryllade det av Göteborgare där, helt sjukt! Inte för att det gjorde mig nånting ;). Älskar verkligen den dialekten!

I veckan ska mama och jag åka och köpa varsin cykel, nu jäklar ska vi bli hurtiga. Men jag tror det kan vara en bra investering och jag tror säkert att jag kommer använda den flitigt här framöver! Annars är det skola som gäller, plugg med Sandra, styra upp en dejt med Elin, träna och troligtvis cruising till helgen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0