110324

Har idag haft opponeringen och det gick bra, bara vänta tills betyget kommer då. Men det kändes bra iaf och fick bra feedback från läraren så det är ju alltid positivt :). Nu har jag iaf en hel helg utan något plugg att göra, ska bli så jäkla skönt! Men den kommer bli ganska fullspäckad, bara med roliga saker :). Vila får man göra någon annan gång har jag märkt:

Imorgon: Först tvätta och städa. Sen möta upp Jessica ute i Birsta för att inhandla lite grejer :P. Hinner förhoppningsvis med en fika också :). På kvällen ska jag umgås med två gamla klasskompisar, Matilda och Angela, det ska bli super trevligt och även höra Angelas berättelse om Afrika :)

Lördag: På dagen vet jag inte riktigt än.. återstår att se. På kvällen blir det iaf fira Mathias som fyller år till veckan. Hört att det rycktas om smörgåstårta och öl, mycket gott! Sen åka in till stan för att fortsätta festandet tillsammans med ett gäng härliga tjejer :)

Söndag: Förhoppningsvis hinna träffa Sofia som är hemma över helgen. Sen kanske jag borde ta tag i träningen igen efter ett allt för stort uppehåll!

Hoppas ni får en trevlig helg :)



Kommentarer
Ida-Marie

ååh smörgåstårta! :D snart sommar sofie! då ska vi uuummgås!

2011-03-24 @ 17:01:41
URL: http://idamarietholin.blogg.se/
Sofie

Men eller hur, så sjukt gott ;). Jaa! Och som jag längtar, längtar att umgås med er ♥

2011-03-24 @ 19:40:09
URL: http://sofiieblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0