110314

På lite bättre humör nu. Kan vara för att jag fick lite energi igår när Emelie och jag var hos mormor och morfar och blev lite bortskämda. Gott fika och super god mat :) Tack så mycket mormor

Nu går jag in på min sista och åttonde vecka på praktiken. Känns både bra och dåligt. Bra på det sättet att jag har varit så extremt trött under denna period så jag hoppas det blir lite lugnare på den fronten nu framöver. Dåligt på det sättet att jag haft det så sjukt bra. Min handledare är toppen och jag trivs på avdelningen. Det är jag otroligt tacksam över :)

Ska ta och dricka lite kaffe nu så jag piggnar till smatidigt som jag ska läsa igenom min artikel som jag ska redovisa.. Sen är det bara att göra sig iordning för sista kvällspasset.


Kommentarer
Milla

Längtaar! hihi <3

2011-03-16 @ 23:24:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0