110311

Är trött, irriterad, less, arg och lite ledsen. Det sistnämnda vet jag inte riktigt varför jag är.. känner mig bara lite nere. Saknad känner jag också, mest att det var bättre förut när allt var som vanligt, det kommer jag nog aldrig komma ifrån. Det är bara försöka acceptera att livet förändras. Men samtidigt känner längtan. Jag längtar att få göra så mycket, frågan är när jag ska göra det och när det är dags att ta det där klivet...

Nu ska jag bara invänta och se resultatet av lets dance sen ska jag sova och förhoppningsvis vakna på ett bättre humör imorgon. God natt.


Kommentarer
Milla

Händer alla ibland. Tänk när den där skiten är över & du är klar! Då har jag den långa vägen kvar. Kämpa på gumman <3

2011-03-12 @ 00:05:11
sandra

de är inte konstigt att du känner så vännen, skolan tar mycket av ens liv.. Det är ingen som säger att man måste plugga allt på en gång bara för att alla andra gör de. Man ska trivas med de val man gör, så man slipper tänka tänk om..

Man måste leva å må bra oxå. Men snart kommer ju jag å läser med dig igen :) så lite till får du stå ut hehe..

vi har fått nyckeln nu :) så renovering på hög nivå, blir kul när du får se de :)

ring om de är något :)) så ska jag hjälpa dig tillbaka till rätt spår igen ;P

puss

2011-03-13 @ 07:43:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0