110122

Veckan har gått bra. Har fått träffat handledarna och de verkar super bra. Jag håller verkligen en tumme för att denna praktik ska bli bra!

Idag har jag jobbat på hockeyn. Det gick bättre än vad jag trodde att det skulle göra. Ha varit stressad typ hela dan, vet inte varför. Det var fullsatt så sjukt mycket folk som skulle handla! Haha, fick även en lite rolig komplimang eller vad man ska kalla det. Jag tar det som det iaf, inte varje dag man får det ;)

Trött och slut efter jobbet kom jag hem och hade verkligen längtat efter en lugn kväll framför teven. Men icke, möttes utav att hela vardagsrummet var ockupperat utav Fredrik och hans kompisar. Sånna här gånger det skulle vara skönt att bo själv... Men men det är roligt att han är hemma iaf :)

Jag har börjat fått så sjukt ont i ögonen igen. Verkligen inte roligt. De svider, är torra och irriterande. Detta leder till att jag måste koncentrera mig ännu mer och det i sin tur leder till att jag typ konstant är trött och har ont i huvudet. Som en ond cirkel!! Ja, jag vet att man inte ska klaga. Men jag tycker faktiskt lite synd om mig själv.

Nu ska jag väl slå på en film eller nått sen blir det nog sängen för min del. Nya tag imorgon! Och då måste jag ta och läsa in mig lite på avdelingen som jag ska vara på, så jag är lite påläst innan det startar på måndag.

Nästa vecka kommer bestå utav praktik måndag-torsdag sen ska jag äntligen till frissan på fredag :). Och lördag blir det party. Det ser jag framemot!

Det var allt för nu. Ha det så bra!


Kommentarer
sandra

lycka till på måndag vännen

2011-01-22 @ 23:41:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0