111228

Julen har varit lugn och skön trots att vi varit lite överall, tre julfirande har det blivit i år. Hos pappa blev det god mat, julklappsutdelning och bingolottospelande. Vaknade där på julaftonsmorgonen, åt god frukost och sen begav vi oss hemöver. Bytte om och fixade lite innan vi åkte upp till Bjärme och firade med mormor, morfar och Mathias. Drack glögg, kollade på Kalle Anka och åt alldeles för mycket av mormors goda mat. Senare blev det äta gröt och jag var den som fick mandeln!! :). Efter det julklappsutdelning. Tack för fina julklappar! Juldagen spederades några timmar på bussen upp till Hasse. Väl där fikade vi lite och spelade Med andra ord. Sjukt roligt spel! Åt även där god mat och myste. 9 st totalt, nästan alla samlade. Det var roligt att vi fick till en träff allihopa :). Dagen efter åkte jag med Sandra upp till Umeå där vi kollade in mellandagsrean. Fast det var inte så mycket att hänga i gran om jag ska vara riktigt ärlig. Fyndade en tjocktröja dock. Så nu ska jag inte frysa då jag även fick tjocksockar av mormor!
Igårkväll åkte jag till Sofia, fikade, pratade och såg 27 dresses. Trevligt värre :). Sen åkte jag till Fredrik där jag spederade natten och är fortfarande kvar här. Plexus fick åka hit då vi har en hund på besök hemma. Tyckte så synd om honom så åkte hit så han inte behövde vara själv. Idag har jag pluggat lite, mest repeterat för att försöka komma på vad jag mest ska lägga fokus på.
Ser framemot nyår!!! :D
Ska väl bege mig hemåt om en stund för att äta middag med de andra.
Julens bild! Tomten finns i Bjärme: (Milla, du får hålla för bilden eller nått :P)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0