111218

Startade helgen med fredagsmys hos Elin. Vi gjorde änglar, lyssnade på julmusik, drack julmust, åt gott fika, kollade på svenska hjältar galan och uppdaterade varandra. Mysig kväll :)

Lördagen bestod mest utav plugg, tar en jäkla tid att gå igenom engelska vetenskapliga artiklar... Sen middag med Emelie. Var jag som stod för maten: Ris, vitlöksdoftande kycklingfilé och mögelostsås. Mycket gott. Sen blev det slapp framör tvn och sista avsnittet av Så mycket bättre. Fatta vad glad jag blev när Ledin sa att han skulle sjunga En del av mitt hjärta!! Så himla fint. En utav mina favoritlåtar :)

Idag har jag också pluggat och sen åkte jag upp till mormor och morfar där det bjöds på smörgåstårta. Gott! Sen fick jag hjälp med min bil också, tack så mycket för det :)

Imorgon blir det hemmaplugg och sen ska jag följa med Elin och köpa de sista julklapparna. Tisdag är sista skoldagen för denna termin, artikelgranskning står på schemat. Träff med några vänner är även inbokade i veckan.

Min jul kommer se ut som följande:
23e - Åker vi till pappa och firar jul med hans familj.
24e - Julafton firas hos mormor och morfar.
25e - Åker upp till Hasse och firar jul med han och hans barn.

Blir att åka fram och tillbaka, men är bara gilla läget. Det blir vad man gör det till. Jag tror det kommer bli fina dagar med familj och släkt :)

Så under veckan ska jag försöka få lite julkänsla, den är som bortblåst...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0