111212

Det blev en bra helg iaf. Trots lite depp från min sida så är det tur att man har fantastiska vänner som piggar upp och får en på bra humör. I fredags traskade jag upp till Klara i snöblandat regn, inte kul. Väl där så beställde vi mat och så. Åkte sen vidare ner till en annan förfest och efter ett tag vidare till aveny. Där träffade jag Lina och Tessan! Fantastiskt roligt :). Och Maggio var sjukt bra.

Lördagskvällen spenderade jag tillsammans med Angela och Matilda. Lite strul med mat och sådär. Men äntligen kom maten och det visade sig att vissa tydligen åker stadsbuss när de har utkörning. Haha så roligt! Umgicks och surrade, fick även där lite positiv energi. Som jag sagt förut, personer som precis gått igenom samma sak som jag och verkligen förstår en, det är underbart :). Tack tjejer!. Sen iaf vidare ner till kåren där vi var i högst en halvtimme, så fruktansvärt tråkigt. Angela åkte hem och jag följde med Matilda hem iväntan på min buss.

Söndagen var en slappardag, behövde verkligen det.

Nu är det måndag igen och nästa del på denna kurs börjar imorgon, kvalitativ metod. Är bara att köra på!


Kommentarer
Milla

Jasså är Lina också hemma? Tessan har jag inte hört av alls?

2011-12-12 @ 22:22:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0