110811

Tänkte ta och skriva ner några rader innan det är dags att göra sig ordning för jobb.. Jag klarade utav förra "helvetesveckan" på jobbet. Annars har jag hunnit att vara social med mina fin fina vänner. Lunchat med Ida-Marie och Johanna, varit på bio med Sofia, fikat med Ida, fikat med Johanna, fikat med Elina och Sandra, middag med Lina, Tessan och Stina. Gud så social jag har varit under denna vecka ;). Men som sagt gäller att passa på när man väl har lite tid över till annat. Många fikan har det varit, men jag tycker det är ett trevligt sätt att umgås :)

Ha suttit nu på förmiddagen och format någon form utav plugplan.. alltså jag är typ upptagen nästan varje dag tills tentan är. Detta är inte lätt! Då det inte finns någon motivation heller.

Jobbar nu ikväll och dag imorgon, efter det en ledig helg!! Sen har jag en sex dagars arbetsvecka framför mig och det är det sista jag gör på jobbet. Nedräkningen har börjat! Jag vill också känna att jag är ledig.

Till helgen ska Emelie och jag till pappa och vi ska tillsammans gå på Ljungarocken och se på Takida, ska bli trevligt :)



Kommentarer
Kicki

Vi kanske syns där!

2011-08-12 @ 12:13:10
URL: http://kickiiis.blogg.se/
Milla

Tänk vad massa pengar du får för jobbet & tänk vad roligt vi ska ha nästa lördag :) <3

2011-08-20 @ 21:43:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0