110426

Ledarskapskursen är äntligen över!! Hade sista seminariet idag och det gick bra, får jag hoppas det kändes som så iaf. Det drog ju ut liite på tiden för vissa ville tydligen prata längre än vad man behövde... Så hem och äta lite snabbt sen brassa in till stan för att se på basket. Shit vad folk det var, sjukt härlig stämmning. Tack Johanna för att du drog med mig :). Vi ses till sommaren! Sen hem och packa. Jag som alltid har varit en planerings människa ut i fingertopparna började packa för typ en timme sen.. vad hände liksom. Känns som jag bara slängt i nå kläder i resväskan, ingen ordning alls. Men det går nog bra, får väl köpa det jag missat att packa ner då..

Nu blir det att sova några timmar, 08.32 går tåget imorgon. Ska bli grymt skönt att komma bort några dagar, släppa allt, inga krav, kusinmys och bara njuta utav dagarna! Precis vad jag behöver :). Åter i Sundsvall igen på söndag kväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0