110411

Helgen har varit mycket bra, gud så social jag har varit. Fikat och surrat med Ida-Marie, fredagsmys med Milla, inflyttningsfest hos Sandra. Där emellan har jag hunnit att plugga lite, städat lägenheten och tränat. Effektiv tjej ;)

Idag har Sandra och jag pluggat på skolan, gick faktiskt bra. Vi var mycket duktiga idag :). Imorgon blir det föreläsning och göra upp ett pluggschema för att hinna med oss! Sitter nu och väntar på de övriga i familjen, ska nämligen till mormor och morfar och äta middag. Älskar mormors mat! Hon fyller även år idag. Grattis mormor

Pratade nyss med kusin Anne, åh jag längtar!!

Annars kommer veckan bla. bestå utav skola, fika med bästa vännerna, simma och träna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0