Val söndag

Helgen har varit mycket bra. Startades med ett läkarbesök där vi inte kom fram till så mycket nytt egentligen. Konstaterade nästan spänningshuvudvärk och stress. Spänningshuvudvärk kan man inte görs så mycket åt, fick inte taallt för mycket läkemedel för då kunde symtomes förvarras. Men han trodde även att det kunde vara nå virus pågång. Hoppas inte det. Enda rådet jag fick var att vila och slappna av så mycket som möjligt. Och dte är ju enkelt med allt vi har att göra i skolan. Men jag försöker de gånger det går, att vila lite och så.

Sen åkte jag hem och försökte plugga lite. Snodde ihop en paj för skulle på besök på kvällen, åkte med Elin när hon skulle tanka, åt pizza med min syster. Vid åtta kom Johanna på besök :). Mycket trevligt. Kollade på Idol och Timrå-Frölunda, åt paj och surrade en massa :). Vinst för Timår vilket var bra när man sitter och kollar med en Modoit ;). Gjorde upp lite planer som vi måste uppfylla tycker jag!

Lördag: Ytterst lite plugg sen bar dte iväg upp till Milla i Härnösand tillsammans med Ida och Lina :). Kikade på nya lägenhete och åt mat på restaurang. Mycket trevligt!

Idag: Pluggat endel, pantat flaskor, ätit mat med syster och hör och häpna varit på gympa. Var inte igår jag tränade alltså, får se ifall jag kommer ur sängen imorgon :P. Nu ska jag ta och dricka lite te, kanske kika på valvakan bara för att. Sen blire nog sängen, pluggdag och synundersökning imorgon. Får se ifall det har nån bidragande orsak till huvudvärken.

Avslutningsvis skriver jag som jag skrev på fb: Jag är riktigt lyckligt lottad över att få ha så fantastiskt underbara och fina vänner



Kommentarer
Milla

Tack älskade vän!<3

2010-09-26 @ 21:36:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0