Sista maj

Helgen har varit väldigt lyckad! Såå roligt att Lina blev så pass överraskad :). Hur fredagskvällen var finns i detalj att läsa om på Millas blogg ;)

Liten sovmorgon i morse men det var det värt. Ha ändå hunnit med mig rätt bra ändå idag. Tänkte bara skriva ner lite mer sen får det räcka för idag. Tror jag sen ska bege mig ut i det fina vädret :)

Har skrivit upp en plan för de resterande två dagarna som är kvar av tentaplugg för denna termin. Fatta bara två dagar kvar helt otroligt vad tiden går fort!! Ja, blir inprintning nu två dagar sen är skiten förhoppningsvis över. Fick ett ryck igår och gjorde klar reflektionsuppgiften iaf, känns skönt.

Snart kommer även alla mina älskade vänner hem från olika delar utav Sverige, ska bli så roligt att få träffa de igen :)

Planer inför resten av veckan är att på fredag kanske följa med pappa och se när min kusin tar examen. På lördag blir det Sundsvalls cruisingen :)

Gotland nästa vecka :D. Ber till gud att flygen inte blir inställda, vi måste komma iväg så är det bara!!


Kommentarer
Ida-Marie

jaaa snart kommer vi hem! :D:D

2010-06-01 @ 19:37:39
URL: http://idamarietholin.blogg.se/
Sofie

Ida-Marie: Jaaa!! Som jag längtar efter det :D. Men åker ju bort en vecka där men sen får vi se till att umgås riktigt ordentligt :)

2010-06-01 @ 20:21:49
URL: http://sofiieblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0