Helgen

Fredag: Var in på skolan en sväng och fixade inför seminariet till veckan. Sen var det tänkt att jag skulle fara på dans på kvällen. Men som de flesta fredagkvällarna så finns det inte så mycket energi kvar. Så blev myskväll med syster ist. Chips, dip och trocca ;)

Lördag: Unnade mig en sovmorgon och sen blev det lite plugg. Mot eftermiddagen gjorde jag mig i ordning och får och mötte upp min vän Sofia. Vi inhandlade lite.. tro dte elelr ej blev det chips, dip och trocca även då! Men va fan an måste väl få unna sig lite gott ibland ;). Sen blev det film och lite update.

Idag: Konfirmation, kusin Johan konfrimerades. Först kyrkan sen hem till dem och åt mycket god lunch och kaffe och kaka :). Kom hem tog en power nap och nu sitter jag här. Ska väl förberede lite inför imorgon. Då blir det hårdkörning på skolan med Sandra och Angela!

För exakt sex år sedan konfrimerades vi oss också. Så imorgon är det sex år sedan farmor gick bort. Min älskade farmor! Jag brukar tänka ibland hur det skulle varit om hon fortfarande var vid livet. Hon fixade det mesta, om det var något som var trasigt fixade hon det. Hon sydde mycket och önskar att jag kunde fått den gåvan, men det kanske inte är för sent än. Jag saknar och älskar dig farmor! Ge en kram till farfar också och ta hand om varandra. Ni kommer alltid finnas med mig <3


Kommentarer
.

Du finns också i deras tankar <3

2010-05-23 @ 21:24:29
mli,

Älskade farmor och farfar :(

2010-05-24 @ 17:45:23
URL: http://emeliieblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0