En härlig kväll

Jag tycker det är ganska härligt att vara själv. Att bara tänka på sig själv och unna sig något bra. Precis sån kväll ha jag haft. Tog ett bad och gjorde sen både ansikt- och hårmask!! Skönt, så nu är man som en ny männsika :). Kändes som det behövdes, bort med onödiga och dåliga tankar som kan ersättas med positiva och bra tankar.

Satt förut och kollade runt på hm:s hemsida. Och kolla så många fina klänningar jag hittade:


Vill ha allihopa! Men nått köp blir det nog, om de finns kvar. Älskar blommönstrat :)


Kommentarer
Stina

Jaa juste det köpte jag ju där ;D Jag älskart! Har det fortfarande kvar ;)



Så söta klänningar, perfekt till sommaren! ;) Vilken sida var det?

2010-05-24 @ 14:32:59
URL: http://sstina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0