100510

Har haft en mycket bra helg.
I fredags slutade vi 12, men föreläsaren var klar kl 11. Så då åkte jag hem och fixade lite. Innan Milla kom och hämtade mig. Vi åkte sen och plocka upp Ida hemma hos sig och begav oss till Skvadern. Gick runt och pratade minnen och tänkte tillbaka hur jävulskt bra vi har haft det. Är så glad att jag valde just den skolan och glad över att jag fått uppleva 3 underbara år. Ja, det var tider det. Träffade tillslut mentor Sara, tror hon blev lite glad och överraskad av att se oss :) Hon är bra härlig! Sprang runt och letade Göran också, men utan framgång tyvärr.
Efter besöket åkte vi ner på stan en sväng och tog en fika. Skjutsade sen hem Ida och Milla och jag forsatte hem till mig. Åt mat och hade myskväll, tog en biltur senare på kvällen. Härligt!

Lördag. Milla och jag planerade lite inför sommaren ;). Sen efter hon åkte pluggade jag lite och så. På kvällen blev det årets första cruising ute i Timrå. Kallt vare men helt klart värt det. Så sjukt många fina bilar. Och ett tecken på att sommatren är påväg :)

Söndag. Åkte till HL och fick sommar schemat. Såg bra ut. Jobbar nätterna på gatufesten tyvärr, men inte mycket att göra åt. Kan gå onsdag och kanske torsdag en sväng, det får räcka för i år. Tjänar pengar iaf ;). Sen håller jag en tumme för att jag får jobba midsommar, men såg inte så lovande ut. Men hoppas kan man ju alltid, skulle bli härliga pengar det ;). Sen åkte jag till pappa och drack kaffe. Efter det åkte vi ut på årets första hojtur :). Underbart! Åkte till birsta och jag köpte mig en ny mobil. Äntligen, så nu kan man prata utan att batteriet lägger av efter typ 3 min. Är iaf nöjd med den, bra pris och allt. Inte världens värsting mobil, men det räcker för mig. Beställde även abonnemang. 1800 för denna:



Igår kväll bjöd mormor på middag. Hon är snäll min mormor <3 Sen när jag kom hem tog jag en kvällsprommis i det fina vädret :).
Riktigt bra helg har dte varit!

Nu ska jag nog ta och dricka lite te sen är det bara gå och lägga sig, lång dag imorgon 8.15-16...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0