2010 års näst sista dag!

Julen är över och den var bra. Middag med släkten på mammas sida hos mormor och morfar. Och gud så mycket god mat det var! Älskar mormors mat, oslagbart! Fina julklappar fick jag också.

Juldagen bar det av upp till pappa. Middag och julklapps byte. Blev bara en snabb sväng för min del som skulle ner till stan igen för utgång med vännerna :). Mycket trevlig sådan, träffade många gamla klasskompisar sen skvadertiden. Det var verkligen roligt :). Saknar människorna och den tiden!

Annars har jag jobbat en hel del denna vecka. Har inte mått så jättebra heller, vet inte riktigt vad det är. I måndags mådde jag illa, var yr, ont i huvudet, feber och det sved i ögonen. Och då jobbade jag samtidigt 10 timmar. Det var bara och härda. Men det är lite bättre nu iaf...

Har även hunnit fika med högstadieflickorna och med gymnasieflickorna. Ni är underbara

Imorgon ska jag prova något nytt, att fira nyår i västerbottenslän ;). Åker upp till mamma och Hasse med Mats, Gittan och Joel imorgon fm och blir nog där hela helgen. Ska bli sönt att komma iväg några dagar, iväg från alla krav och måsten. Bara få vara och ta det lungt. Det behöver jag känner jag. Jag måste börja lyssna på mig själv mer!!

Gott Nytt År mina vänner!
2011 kommer bli ett bra år, det känner jag på mig! Bort med det gamla och in med det nya :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0