Nystart!

Nu jäklar. Idag har skolan dragit igång. Det känns faktiskt bra och jag känner mig mer peppad och taggad än på länge. Nu ska vi klara det här!! Ny klass så det var lite pirrigt, men de verkar vara snälla. Sandra och jag ska gå ut hårt, bokat rum på skolan i veckan för pluggning. Bara att sätta igång med inmatningen utav information igen. Alla dessa medicinska sjukdomar och termer...

Men ikväll känner jag att det blir lugnt. Dels ha jag inte sovit så bra de senaste nätterna, sen är man lite trött efter att suttit på föreläsningar också! Men resten utav veckan ska vi verkligen inte ligga på latsidan.

Måste bli nån nystart i mitt liv också. Känner att jag måste börja träna, det här håller inte längre. Måste röra på mig. Gym? Promenader? Ja, jag vet inte, nått måste hända iaf. Efter att jag knappt kan gå idag efter att ha varit ute och gått med Frasse igår känns det som jag måste börja träna. Dels för kondition och välbefinnandes skull. Men också för att få komma bort från böckerna ett tag och tänka på nå annat. Ja så måste det bli.

Var som sagt hos mormor och morfar igår, kollade in stället där Tusse ligger begravd. Där har hon det bra. Är väldigt tomt utan henne. Har verkligen varit en tuff tid...

Nä, kanske ta och läsa nån sida i boken iaf och sen blir det nog teven resten utav kvällen. Gäller att passa på ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0