100803

Idag har jag varit effektiv:

○ Klev upp kl 7 och tvättade fram till tio.
○ År frukost
○ Pysslade på lite här hemma
○ Mötte upp Jessica på stan och tog en fika och impuls köpte leggings + klänning (149 kr tillsammans, kunde jag inte motstå)
○ Hem och lagade middag + matlåda
○ Diskat
○ Skrev inköpslista och gick och handlade
○ Duschat

Och nu sitetr jag här. Ska snart tillverka lite kvällsfika och kika lite på teve innan det är dags att sova. Har FYRA dagpass att klara utav. Men det är bara kämpa på. Kan somsagt vara det sista jag gör på fabriken någonsinn!

Har lite saker att se framemot, lördag kväll med Sandra och några utav hennes kompisar. Sen nästa helg bär det av upp till Högakusten och Johannas stuga. Kommer bli grymt!!

Delar utav min familj och släkt är nere i Rättvik, att jag alltid ska jobba denna vecka. Vill också uppleva detta live, Får satsa på nästa år.


Kommentarer
S

hoppas verkligen att de är bättre väder på lördag än vad det är i dag, för då blir de ingen roxette för min del :( å vi som har längtat!

2010-08-04 @ 10:23:13
Sofie

Sandra: Men eller hur!! Ska be till vädergudarna att det ska bli bättre väder ;). Precis, vi som pratat om det här flera månader...

2010-08-04 @ 20:01:18
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Milla

"Gryyyymt"...."jaaaa" ;)

2010-08-04 @ 21:39:27
Kicki

Ja du missar något Sofie när du är på fabriken ;)men vem kan motså den dära bunkern och den härliga hettan som brukar vara där :) Nästan som medelhavet... Kram

2010-08-05 @ 19:41:51
URL: http://kickiiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0