Påsken är över

Ja, nu är påsken över för denna gång. Såhär kan min påskhelg sammanfattas:
Mysfika och utgång med flickorna är så underbart att umgås med dem :). Synd det är lågt mellan gångerna nu, varit med Elin. Vi var nog på en 8 km lång promenad! Var både skönt och välbehövligt så vi hann uppdatera varandra, firat min morbror på hans födelsedag, fikat och ätit mat hos mormor och morfar och umgåtts med tremänningar, pluggat ytterst liite matte, ätit gomat med familjen, varit på bio (Flickan från ovan) med Johanna och Sofia. Ingen höjdare att sitta på rad två. Tur jag hade halsduken jag kunde gömma mig bakom när det blev allt för läskigt :P.

Idag ha mamma, Emelie och jag varit i birsta. Och konstaterat ytterliggare engång att mina fötter måste ha krymt! Fick lov att gå på barnavdelingen på skopunkten och prova 35:or. Så ett par sandaler i storlek 35 för 179 kr blev det :P. Haha det är fan tragiskt!! Sen gick Emelie och jag på Scorett och hittade ett par fejk converse för 200 kr. Det kunde jag verkligen inte stå emot. De var dock svarta men men. Man kan inte få allt här i världen! Så två par skor bev dagens köp :). Mycket nöjd.

 
Observera kardborre på sidan!!



Nu ska jag förbereda inför den kommande skolveckan. Två långdagar, resten egna studier. Det ska man väl överleva!



Kommentarer
sandra

haha kardborre kul kul =P, men de är ju de man får när man handlar på barn avdelningen.. men de var väldigt snygga, önskar jag oxå hade små söta fötter.

Nä, om man kanske skulle ta tag i lite matte =P

pöss

2010-04-06 @ 18:35:11
Milla

Superfina skor! Jag har också ett par svarta ;)

2010-04-08 @ 22:16:13
mli,

Haha, "dom hade till och med karborre på sidan". Klockrent proppen ;)

2010-04-09 @ 14:19:10
URL: http://emeliieblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0