En måndag

Nu har vi bara en redovisning kvar som är imorgon sen en individuell granskning. Sen helt LEDIG i fem dagar helt pluggfri!! Ska bli så jäkla skönt och välbehövligt. Ha verkligen varit mycket den sista tiden. Och det har satt sina spår. Är konstant trött och orkeslös. Så får passa på att samla lite krafter sen går vi in i den sista kursen för denna termin. Sen är det sommarlov :D. Längtar som bara den!

Läkemedelstentan är gjord och den blir det nog en till omtenta på tyvärr. Man får ju bara ha två fel och jag har nog mer. Men men, sånt ska ju sitta liksom så ser det bara som en chans att lära mig så det verkligen sitter.

Medicintentan gjordes i lördags. Och den gick mycket bättre än förra gången, men tror inte det är tillräckligt... Men jag hoppas!! Annars får jag inte gå ut i praktik till hösten. Ja, sjuksköterskeutbildningen är tuff!

Snart är april månad över. Och då går vi in i en härlig månad, tycker maj har sin lilla charm :).

Nä, man kanske ska ta och göra nån nytta. Förbereda inför redovisningen och börja med granskningen kanske.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0