Oktober månad!

Visst är jag en planeringsmänniska, men jag brukar aldrig vara såhär uppbokad på helgerna:

Första helgen i oktober: Välkomstfest hos Tessan

Andra helgen i oktober: Ida födelsedagsfest, se Jill Johnson med pappa

Tredje helgen i oktober: Kanske lite party, dansmaran i Hudik

Fjärde helgen i oktober: Åker Sofia och jag ner till Linköping till Johanna

Ja, mellan allt det ska jag hinna plugga, träna och umgås med lite övriga vänner och familj. Jag har det jag gör iaf ;) haha. Men det är roligt att det händer lite grejer :). Då är det snart november och då börjar praktiken, ska bli spännande men är lite nervös om man säger så ;). Men jag tror det blir bra, blir ju som man gör det till!!

Som sagt i helgen var det välkomstfest hos Tessan :D. Åh, så grymt roligt att träffa henne igen efter ett drygt år!! Och hon var sig lik :). Åt smörgåstårta, drack lite vin och såg Idol ;). Sen blev det stads och det blev lyckat :).

Lina kommer hem till helgen :). Guu hon var det länge sen jag träffade också! Så på fredag blir det en liten reunion, som jag längtar :D


En liten uppdatering blev det. Nu blir det att laga mat sen skulle jag nog passa på att ta en promenad i den fina vädret. Men får se ifall det blir så eller inte ;). Nått som är säkert är att jag ska se Andra avenyn ikväll iaf :P


Kommentarer
johanna

Jag och louisa håller på att planerar för erat besök för fullt! Det blir middag, fulvinsprovning, fika i gamla linköping och såklart party! :D

2009-10-14 @ 08:32:28
URL: http://movingawayfromhome.blogg.se/
Sofie

Johanna: Men guu vad roligt :). Nu längtar jag absolut inte mer ;P hehe. Kommer bli så jäkla grymt ;)

2009-10-14 @ 21:20:50
URL: http://sofiieblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0