Helvetesveckan är över!!

Nu är de två examinationerna gjorda och blev godkänd på båda :). Blev ju lite panikslagen när Sandra ringde igår och sa att ingen i första gruppen hade klarat sig igår. Men Sandra, Filip, Fredrik och jag gjorde ett bra jobb idag tycker jag ;).

Veckan har somsagt bestått mycket utav plugg och såklart Idol! Planerat plugget efter idol :P haha. Bra att det bara är på fredagar nu så det blir någon ordning :P.
Jobb på hockeyn igår igen. Hade egntligen inte tid, men men. Gick ju bra ändå :P. Var inte så mycket folk igår heller så man behövde inte stressa ihjäl sig!

Ikväll blir det myskväll framför Idol. Gud vad jag älskar sånna fredagar alltså! ;).

Imorgon ska jag tillbringa lite tid med Elin, ska verkligen bli välbehövligt! Träffas tyvärr inte så ofta numera, saknar tiderna då vi typ träffades varenda dag! <3

Resten av helgen får jag se. Nu finns det inge måsten, borden och dåligt samvete över att man sover lite längre på dagarna som ex. Jaa, njuta av helgen var det ja :D

Btw. Nu har vi bott ett halv år här i lägenheten, alltså fatta! Sex hela månader ha gått sen vi lämnade huset. Helt sjukt! Och jag ska vara ärlig så saknar jag det inte så mycket, känns som det var evighter sen vi bodde där. Eller jo en sak saknar jag, mitt älskade rum!! Det var verkligen något speciellt med det.

Trevlig helg!!


Kommentarer
Milla

Hoppas allt går bra med skolan!



Ååh jag saknar hockeyjobbet när vi jobbade.. det var så himla kul...speciellt Timrå-Frölunda ;)



Fasen 6 månader?? Sjukt! Jag som tyckte att ni nyss flyttade :O



Syns ju till helgen! Ring så får vi surra lite mer :) Pösselipöss!

2009-10-06 @ 11:49:51
Sofie

Milla: Jorå, det rullar väl på iaf :P. Ha startat en ny kurs nu och det känns bra, ska ju snart ut på praktik ;). Spännande!



Jaa, men eller hur. Säger detsamma, tider går så sjukt fort alltså!!



Att vi gör :). Åhh!! Det ska bli så roligt :D. Ja, vi måste höras av och planera lite :P. Puss ;) <3

2009-10-06 @ 12:47:05
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Ida-Marie

SV; tacktack du älskade vän! :D fatta vad nervös jag var innan idag alltså..

2009-10-13 @ 15:26:03
URL: http://idamarietholin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0