Återförenings fredag och konstert lördag!

Fredagen bestod utav lite plugg hemma hos Sandra och sen gick jag ner på stan och mötte upp Ida :). Uträttade lite ärenden, åkte och hämtade Elin gick sedan på bolaget. Hem till Ida och började fixa med allt. Duscha och göra oss i ordning sen började folket komma! Vi åt och drack gott :). Kl. åtta bänkade vi oss framför teven och Idol :P haha. Sedan bar det av ner till stads där vi och några fler var. Snacka om dött! Men va ju helgen före löning så. Vi hade lika trevligt ändå ;). Tack alla ni för en trevlig kväll/natt :)


Min favoritbild på oss. Knäpptes 2007 när vi gick i tvåan.
Så Milla och jag tyckte det var dags att knäppa en ny nu när vi äntligen var samlade allihopa igen:


Ni är så fantastiskt underbara männiksor :). Saknar tiden med er! <3

Lördagen bestod utav att man vaknade upp efter allt för få timmars sömn. Men sånt man får ta :P. Tog en powernap där mitt på dan. Sen var dte bara att göra ordning sig till nästa tillställning! Pappa och jag skulle åka och se Jill Johnson på Södra. Vilken jäkla bra röst den kvinnan har alltså! Och hon verkar vara hur härlig som helst :). Konserten var rikigt bra tycker jag iaf :). Sen åkte jag till pappa och fikade sen hem och gick och la mig typ på engång. Så inatt ha jag sovit igen några timmar ;) haha.

Dagen idag ha spenderats uppe hos mormor och morfar. Blivit lite bortskämd igen. Både mormors gofika och blev också bjuden på middag :). Det är inte dåligt ;).

Nu blir det att plocka ihop lite på rummet, sen ska jag nog bara kolla på teven.

Imorgon ha vi ingen skola. På schemat står: Tvättstugan, lite plugg och träning.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0