Då var det ett tag sen igen

Jag är nog ingen bra bloggare. Blir liksom aldrig tid över att skriva. Men nu ska jag ta mig tid!

I skolan har vi börjat på vår sista kurs, sen har vi läst en hel termin ;). Det går sjukt fort! Jag och en tjej som heter Monica ska skriva en rapport om övervikt, minst två ventenskapliga artiklar ska med. Och språket på de är ju inte svenska direkt... nä, utan engelska. Så får se hur detta går :P. Jag menar jag och min engelska är ju inte på topp :P. Hoppas Monica är bättre :).

Haha, jag måste bara berätta om igår kväll. Elin och jag har legat på lat sidan när det gäller gympan. Kommer inte ihåg sist vi var på den. Och igår bestämde vi att nu jäklar tar vi oss i kragen och åker dit! ;). Ja, sagt och gjort. Vi kom båda två vid tio i åtta ungefär. Båda av oss hade en liten konstig känsla när vi kom dit. För det var fler bilar på parkeringen och bilar vi inte kände igen, som det inte brukar vara. (ja, när man kommer från Kovland så känner man igen allas bilar :P haha). Ja, iaf så började vi gå mot ingången och då kommer det folk ut ur skolan (som det heller inte brukar göra). Jaha, tänkte vi det är väl inställt bara för vi skulle gå för engåns skull :P. Ja, och så var det, om man hade gått gången innan så visste man att de hade ställt in... Detta är så typiskt oss att lyckas med sånna här saker :P. Haha, eller som på badhuset Elin, kommer jag aldrig glömma ;).

Vi tog oss iaf en promenad istället runt elljusspåret och fick prata av oss lite, var välbehövligt :). Blir ju så långt mellan gångerna nu förtiden :/.

Nu ska jag ta och äta frukost och sen göra iordning mig för att åka in till skolan och träffa Monica, får se om vi kommer nå mer framåt idag :P.

Ikväll vet jag inte vad som händer, eller ja i helgen överhuvudtaget. Kanske blir en sväng ut till timrå på lördag :P.

Ha det så bra så länge, tills nästa gång jag har tid att blogga ;)



Kommentarer
Ottilia

Det var trevligt att råkas på bussen i förrgår :) Ha en härlig fredag!

2009-05-08 @ 08:29:52
Milla

Haha så himla typiskt när man väl tar sig i kragen.. vet hur det är! :D Vad härligt att det snart är slut på terminen, det har gått fort och attans vad du har legat i alltså!! :) Vi synes något imorrn hurru!! ;P

2009-05-08 @ 23:07:48
Elin

Haha, det där är ju typiskt oss det! Näe, situationen på badhuset kommer aldrig glömmas.

Mm, synd att det blir så sällan vi ses, men vi har ju vissa planer som vi förhoppningsvis ska klara oss igenom.. =) haha. Puss <3

2009-05-10 @ 16:33:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0