Birsta/Staden med syster

Igår skjutsade vi mamma till hennes kusin på Alnö, och en av våra tremänningar och hennes kompis åkte med Emelie och mig till Birsta. Vi gick runt där och bara strosade på lite.. köpte en kofta på Gina. Sedan åkte vi tillbaka till Alnö igen och gick in och fikade lite. Och kvällen var mycket lugn.. tittade på teve typ.. Så skönt att bara inte göra någonting ibland, är ju inte så ofta jag gör det och inte ha dåligt samvete över att jag borde lösa eller så. För vi är faktiskit så gott som klar med skolan nu :). En termin är snart gjord :). Bara fem och en halv kvar ;P

Idag jobbade mamma, Emelie och jag åkte in till stan en sväng.. bara gick runt och kolald elite och så.. Fick med mig dessa saker hem:


Så jäkla söt :). Har sett den så länge, och fanns bara en kvar i min storlek.. kunde inte motstå ;)


Äntlingen ett par nya träningsskor! Det var på tiden. Har haft mina gympaskor
sedan 6:an, så kändes som det var dags för ett par nya nu ;)


Även dessa jeans fick följa med hem. Men det var verkligen något jag behövde, ha inte köpt jeans sedan förra sommaren!

Nu får det nog vara färdighandlat på ett tag, pengarna bara försvinner. Men tyckte ändå jag gjorde det bra och bara köpte saker som jag behövde :) (eller ja, förutom bikinin då, men ändå :P)

Idag har jag varit en snäll storasyster, jag bjöd min syster på fika på Charm :). Ja, ibland kan även jag ;). Bjuder även en bild på oss också:


Ja, Ida, jag fastnar på bild ibland jag med ;) haha


Emelie, mätt och glad ;) <3

Nu snart ska mamma och jag åka upp till mormor och morfar. Ska se på deras nya inköp, de har idag blivit husvagnsägare ;). Trodde jag aldrig skulle hända :P. Men roligt för de :)

Annars i helgen ha jag inte så mycket planerat. Färga min extrema utväxt skulle ju behövas. Sola med Elin skulle också behövas :).

Nu har jag varit tillräckligt generös för idag ;), ska jag kila, ha en fortsatt bra helg!



Kommentarer
Milla

1. Jävulskt snygg bikini!!! :)

2. Jag måste också köpa ett par träningsskor. Vart fynda du dina? :)

3. As söt bild på dig!! :D

4. Vad Emelies hår har växt långt??

5. SAKNAR DIG!!!

2009-05-22 @ 22:19:59
URL: http://milla.blogg.se/
Isabella ♡

fan vad snygg bikini!

2009-05-22 @ 22:31:46
URL: http://isabellaaaa.blogg.se/
Ida

Haha bra Proppen ;D

2009-05-23 @ 00:13:22
Mamma

puss på er gulletroll <3

2009-05-23 @ 00:26:52
tessan <3

Hej Gumman!

Vilken fin bild pa dig!

Jag saknar dig!

2009-05-23 @ 01:54:17
URL: http://tesslundgrenn.blogg.se/
Mli

Mycket snygg bild

2009-05-23 @ 22:36:04
URL: http://emeliieblom.blogg.se/
Ida

Haha jaa de var de mallet vi inte hittade till ;P

2009-05-25 @ 18:27:53
Sofie

Ida: Attans då.. Forever21 som var sån bra butik tycker jag ;)

2009-05-25 @ 20:15:08
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Stina

Haha ja vi hade det härligt :) Ja det var nog mallet nii nte hitta till ;) Jävulsk fin bikini! Hoppas allt går bra för dig där hemma, med skola och allt, verkar som det gör det iaf :) Sköt om dig!

Kram Stina

2009-05-26 @ 17:03:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0