Wiihhooo!!!! :)

Jaaaaaaa!!!!!!! JAG KLARADE TENTAN!! :D. Var sjukt nervös innan jag skulle gå och hämta ut den. För som sagt visste absolut inte hur det skulle gått. Sen skakade jag typ i hela kroppen och Irene sa till mig att det var ingen idé för mig att vara nervös, jag skulle kolla på resultatet och njuta ;). Jag fick iofs D, men ändå! Är jag väldigt nöjd över, med tanke på att det absolut inte kändes nå bra när jag gick därifrån efter jag skrivit den.
Sen när jag kom ut igen till Jessica och Madde så fällde jag en liten glädjetår! Kändes bara som luften for ur mig. Och första tentan av alla, vill man ju helst inte kugga på. Nä, är så glad och stolt över mig själv :). Det här lever jag länge på!

Och våren verkar vara påväg också, äntligen får man väl säga!! Snart är snön bort, hoppas jag :).

Nu ska jag återgå till pluggandet inför nästa tenta... inte länge kvar nu.


Kommentarer
Ida

AHH GRATTIS :D Guud vad kul for dig! :) Vad motsvarar D? ;P hihi! Brittan var superbra :P kandes lite overkligt, haha!!

2009-03-17 @ 16:45:26
Milla

ÅÅÅÅÅH GRATTIS GUMMAN!!! <3 Guu vad jag börja le när jag läste ditt inlägg.. hihi! Guu vad glad jag blir för din skull, härlig start!! :)



Jag ringde förresten frisörn, ett jävla tjat om mitt hår, men sak samma ;D , skulle få komma in på torsdag och göra en toning.. så får se hur detta slutar.. Kanske lika bra att vara orangehårig med olika färger i luggen och fläckar.. tänk om de blir värre alltså :P Hua!

2009-03-17 @ 17:43:24
Ida-Marie

GRATTIS :D:D:D

och nej, jag tror inte jag ska iväg till umeå. men allt är bara skit här just nu. så jag kände för att kanske flytta..

2009-03-18 @ 14:14:06
URL: http://idamarietholin.blogg.se/
Stina

Åh vad skönt!! :) Grattis!! :D:D

Kramar, Stina

2009-03-18 @ 22:56:27
Linnea

GRATTIS! :)

2009-03-20 @ 17:50:18
URL: http://paralysed.blogg.se/
Anne

Grattis!! :) Vad roligt! Vad duktig du är! :)

2009-03-21 @ 01:23:39
Sofie

Anne: Tack kusinvitamin :). Känns bra! Och nu är det mindre än en vecka till den andra tentan...



Ha ju inte fått hört hur det gick i göteborg? Har du gått vidare? :D

2009-03-21 @ 14:52:22
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Ida-Marie

men gud, jag glömde svara tillbaka :P

en lunch/fika skulle sitta finfint :) så kan jag få prata av mig lite också! killar är idioter.

2009-03-21 @ 16:53:36
URL: http://idamarietholin.blogg.se/
Milla

Men nu var det lite dålig uppdatering här tycker jag ;)

2009-03-25 @ 20:26:24
URL: http://milla.blogg.se/
Anonym

UPPDATERING!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-26 @ 00:21:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0