Nu är det över

Dessa ord som man traglat (heter det så!?:P) hela veckan inför dagens seminarium. Va ganska nervös innan, men sen när vi väl delades in två och två och jag hamnade med Angela och vi såg våra frågor så kändes det bra :). Vi kompleterade varandra väldigt bra! Så nu är det ur världen.. för ett tag iaf, kommer ju komma tillbaka. Men ha klarat två av två eximinationsseminarium, vilket jag är glad över :). Nu börjar den riktiga pluggningen inför tentan.. okej det är typ 20 dagar kvar.. men ändå, sägs att den här tentan är en av utbildningens största och svåraste tenta!!!! Känns ju genast mycket bättre, eller så inte. Aja, är bara kämpa vidare.

Ja, som ni märker så har skolan ganska stor plats i mitt liv.. är nästan bara det jag tänker på och så flytten förstås.. finns inte plats till så mycket mer. Men snart kommer allt lösa sig, man kommer få ordning lite mer i skolan och allt med flytten lugnar ner sig, då blir jag lite mer social igen. Jag lovar!! :). Tills dess få jag bara be om ursäkt för att jag är lite osocial förtillfället, men det är somsagt mycket nu! Skola, jobb och flytt.. det räcker och bli över.

Ikväll ha jag bara tagit det lugnt, kollat på teve med mamma och så. Nu ska jag nog bara läsa igenom lite bloggar sen blir det sängen. Upp i lagom tid imorgon och börja rensa och packa saker!

Godnatt


Kommentarer
Victoria

Grattis! :)

2009-03-06 @ 23:55:13
URL: http://victorialehnberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0