Söndag!

Igår va jag verkligen astrött.. Men plockade lite saker och va en stund hos Mormor och Morfar :). Sen följde Joel (min lillkusin på drygt 4 år, assöt) med oss hem, så jag lekte lite med hann. Byggde lego också åt han middag med oss :). Roligt att få råom han lite :). Kvällen spenderased framför teven med Mamma!

Inatt ha jag verkligen inte sovit nå bra.. Svettas, frusit omvart annat.. Ont i halsen och huvudet och gjort liksom ont i kroppen! Och jag känner mig själv ganska bra, nu är det en förkylning på gång!! Jajemensan, kollade febern och den var 39 grader!!! Åh, kuljul. Jag ha verkligen inte tid att vara sjuk nu med all skola och det...

Ja, så det va ju inte så konstigt att jag inte kände mig rikigt bra igår.. Men jag trodde det var av alla nya intryck den senaste veckan.. och det är det nog också, det och en blandning av förkylning! Och jag som skulle ha varit med Elin igår :(.

Så idag blir det lugt, men måste kolla på alla papper och sånt från skolan.. Ordningsmänniska som man är så måste jag ha koll på allt! I vissa situationer är det bra och vissa lite mindre bra...

Aja, måste verkligen ta en alvdedon nu, sätta in papper i pärmen.. sen nog bara vila i sängen!! Rolig dag, men är väl likabra det, så jag kanske kan gå imorgon på skolan!


Kommentarer
Victoria

Hua! Jag tror att vi har åkt på samma baciller ;)

2009-01-26 @ 16:06:20
URL: http://victorialehnberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0