Onsdag

Idag när jag vaknade hade jag ingen feber, tack för den säger jag :). 4 dagar i rad räcker liksom... Men fortfarande hosta och det vanliga som man brukar ha när man är förkyld.. Men jag lever, iaf ;) haha

Idag på skolan iaf ha vi haft Lagstiftning med Victorias mamma ;). Själv tycker jag inte det är så intressant ämne, men hon fick till det så det blev intressant :). Och mycket bra som föreläsare också, är nog den bästa vi haft hittills :). Så det kändes bra! Vi har iaf gått igenom HSL- och LYHS lagen idag.. Mycket man inte vet om alltså! Fick också papperet med frågorna till Seminariegrupperna som vi ska ha på onsdag.. Lycka till säger jag! Fattar inte så mycket :P. Låter lovande det här.. Men ha suttit och gått igenom frågorna lite och läst om de olika lagarna som är till varje fråga..

Har även skrivit ut gamla tentor (första tentan är 20/2, bra 20 års present liksom :P) och kollat på de frågorna.. och av de förstår jag ännu mindre av.. Fattar seriöst inte hur jag ska klara det. Men man får försöka ta en sak i taget, fast jag är så dålig på sånt.. allt känns så förvirrat förtillfället, man får liksom inget grepp över det hela!

Imorgon börjar vi 13.15 med matte. Innan det ska jag kliva upp i tid och plugga lite matte, eller om jag gör några tal ikväll, får se :P. Sen slutar vi 15.00.

På fredag är det lagstiftning igen, slutar kring 12 (eller ja, slutar och slutar, är väl egen studietid..) Men då ska jag passa på att träffa Ottilia!!! :D. Äntligen säger jag, för det var aslänge sen, verkligen! Tror vi ska ta en lunch, ska vi underbart att se henne igen :). Sen blir det nog bara hem och slappa, kan vara behövligt.. febern tar ganska mycket kraft av en..

Lördag jobb på hockeyn sen bort till kusin Johan som fyller år och gratta han... Söndag lär bli en pluggdag/städdag! Brukar ju vara så ;).

Ja, nu vet ni hur mina kommande dagar ser ut :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0