Tisdag

Orken har börjat komma tillbaka lite. En rapport är inlämnad och nu är det bara samla ork som behövs till nästa rapport. Idag har Sandra och jag suttit och försökt fått till bakgrunden till rapporten, det tog sin tid :P. Men fick ändå en bra känsla! Så jag hoppas detta går bra så man kan fira jul och nyår i lite lugn och ro iaf ;)

Ja, som sagt händer det inte så mycket i mitt liv, därav uppdateringen...

I fredags var jag iaf i Selångers kyrka för att se lucia, en fin tradition! :)
Och i söndags var vi i GA och kollade in kusin Josefine som var en utav tärnorna, väldigt fint!

Nu hade jag tänkt skriva ner en julklappslista över vad jag ska köpa i julklapp till de jag inte ha köpt till än (ja, ute i sista sekunden...). Sen ska jag även kolla på andra avenyn, spännande nu ;)



Kommentarer
.

Du är inte alls ute i sista sekunden. Idag kom jag iväg för att köpa de första klapparna. Men än finns det en hel del kvar.. :)

2009-12-15 @ 21:51:41
miss b

"Åh en ny kommentar....jaha....."



Haha ;) Vad roligt med lucia! Men inte likt dig att vara ute i sista sekunden? Sånt "fantiserar" man ju om redan i september ju...haha :D



See you on friday honey ;)

2009-12-16 @ 09:53:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0