Uppdatering om läget

Ja, det ha inte hänt så mycket sen sist. Jag ha köpt färg till mitt rum och målat näästan klart grundfärgen. Och är redan så sjukt less på att måla. Fy fan vilket tråkigt jobb. Men det blir ju fint när det blir helt klart, hoppas jag.. medtanke på att jag ska göra det heelt själv. Men jag har sett att jag måste måla taket med och måste göra det innan jag målar riktiga färgen, och vi ha ingen takfärg.. så det är något jag måste köpa. Längtar bara till färgen sitter på väggen och ha torkat så jag kan inreda mitt rum :). Åh, det kommer bli så roligt :). Ett helt nytt rum kommer det kännas som :).

Ja, vad har hänt mer.. I fredags så ar det avskedsfest hos Tessan. Vi fick en godmiddag och umgås med trevligt folk :). Drog sedan in mot staden och till Svenssons. Var där typ hela kvällen tills den stängde och jag skjutsade bort lite folk till Max. Och Lina hade några telefonsamtal där ;) hehe. Va där ganska länge och när det inte blev någon efterfest för deras del så skjutsade jag hem Tessan och Totte till Njurunde, snäll som jag är ;) hihi. Där bev det sorgligt när vi nu skulle säga hejdå til Tessan. Hua, gillar verkligen inte sånt där. Men det kändes bättre att säga "Vi ses snart" än "Hejdå". Kommer sakna dig asmycket gumman <3. Lina och jag satte oss i bilen igen och åkte in till stan. Hon hoppade av istan för hon skulle sova där, ja inte på gatan utan hos en speciell person ;) hehe. Och jag ha fortfarand einte fått höra hur det gick!! Och jag åkte sedan hemåt, när jag kom hem stod klockan på kavrt i 5 på morgonen. Jaja, vad gör man inte för sina vänner! :) Och jag somnade direkt.

Igår var det första gympan, alltså första gången jag typ tranade på huur länge som helst. Ni kan ju gissa vem som ha träningsvärk idag. Hua!

Resten av dagen kommer bestå utav att fixa till mitt personligabrev, skicka det till mamma så hon kan skriva ut det. Måste verkligen ta tag i jobbsökandet på rikigt nu. Så om det är någon som vet av ett jobb är det bara att höra av sig!! För jag vill verkligen ha ett jobb!!!! Sedan måla klart det jag kan på rummet, göra middag och ikväll kanske det blir bio med Sandra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0