Måndag och Tisdag

Igår morse blev jag väckt. Kicki ringde 07.45 och frågade om jag hade lust att jobba. Såklart att jag hade det! Jag fikade gjorde mig i ordning och så skjutsade morfar upp mig till förskolan i Indal där jag var kl 08.30. Mäkta stolt över mig själv att jag gjorde mig ordning så fort ;) hehe. Det var en grupp med fyraåringar som jag skulle jobba med. Jag, Kicki och en till fröken var det som jobbade på min avdelning. Varför jag fick jobba var för att ordinare personal blev sjuk och är troligtvis det hela veckan och det är ju lika ed att jag troligtvis får jobba hela veckan ;D Wiihhooo!!! :D Det tacjar jag för, extra pengar är alltid välkommet :). Sen på kvällen var Sandra och jag på hockey, Timrå spöade Frölunda med 3-2 i sudden. Asbra!! :)

Idag jobbade jag 07-13, skön dag :). Läste böcker fö några innan frukosten, sen åt vi frukost efter det var det samling och sen gick vi ut! Va ute hela förmiddagen tills lunch och efter lunch var de inne ett tag och när de gick ut igen slutade jag för dagan :). Skönt!! Men skulle kunna jobba längre, skulle jag inte klaga på. Dels för att få mer pengar och dels för att barnan är så otroligt söta :). Nu ska jag nog ta med Frasse (mormor och morfars hund) på en promenadså jag får bort min träningsvärk!! Ikväll vet jag inte vad det blir, slappa typ ;).

Imorgon jobbar jag 09-16


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0