Jobbet

Jobbet igår gick förvånadsvärt bra! Alt bara flöt på och jag kom ihåg mer än vad jag trodde innan att jag skulle göra. Kändes som det var typ bara några dagar sen jag var där ;). Så det känns naturligtvis bra! Men det lär ju komma någon dag då alla maskiner krånglar samtidigt och det är sånna helvetes körningar... Hoppas verkligen inte på det!

Fortfarande asförkyld men jag kämpar på.. Igentäppt näsa och hosta är det jag lider av nu.. så jag ska väl inte klaga så mycket egentligen.. skulle ju kunnat vara värre!

Idag fyller den person av alla mina vänner som jag känt längst, 19 år!! Grattis Ida-Marie på födelsedagen!! :)

Nu ska jag gå och duscha och sen ska jag nog bara vila och ta det lugnt innan morfar skjutsar mig till jobbet halv två. Hoppas denna jobbdag flyter på lika bra som igår.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Ida-Marie

YEAY! Jag fyller 19år! Tack så mycket honey! <3

2008-09-30 @ 15:27:09
URL: http://idamarietholin.blogg.se/
Ida

mer uppdateringar, aven fast du jobbar :D :D Hhiihi! hade Puss!

2008-10-04 @ 00:23:38
URL: http://idaanderssonn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0