Huvudvärk

Det är vad jag har haft hela dagen :( Inge kul. Vanlig huvudvärk och spänninghuvudvärk som jag brukar få vid ögonbrynen, grymt obehagligt! Hua! Men har gått relativt bra ändå. Barnen är bara för söta! Jobbat 9-16 idag och nu blir det inge mer jobb. För hon jag jobbar för skulle komma tillbaka, lite synd för min del dock. Men får vara glad för de här tre dagarna än sålänge då!

Håller nu på att ladda hem 4:de avsnittet på Gossip Girl säsong 2. Ska se det innan kl åtta för då är det Idol :) (om det inte hinner bli klart så får jag se det efter). Sen ska jag nog bara gå och lägga mig för är så jäkla trött. Att umgås med småbarn hela dagarna är jobbigt, va ju länge sen man gjorde det så man har liksom glömt bort hur det var ;).

Ja, imorgon ska jag vara hundvakt åt Frasse och sen måste jag åka upp till Mathias och vattna hans blommor så det är gjort innan han kommer hem :). För skulle kunna tänka mig att han inte kommer göra det själv ;) hehe.

Ha en fortsatt bra kväll!

/s


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0