Jag lever!!

Vill bara förklara att jag lever, för er som saknat mig här på bloggen. Men det finns en anlednig varför jag inte uppdaterat. 1. För att jag jobbat ganska mycket den här veckan 2. För att datorn ha varit paj!! Har alltså varit utan dator i en vecka nu.. Men nu är jag tillbaka ;) hehe. Men den mer detaljerad uppdatering om vad som hänt under veckan kommer imorgon.. För nu ska jag snart gå och sova. Tänkte tt jag går och lägger mig i hyffsad tid så jag kliver upp i bra tid imorgon! Ja, så får det bli!

God natt


Kommentarer
stina

Hej Sofie! :)Tänkte bara säga at jag har lösenordsskyddat min blogg på grund av lite saker med min värdfamilj, de blev lite oroliga på bilderna jag la upp på barnen osv. Så jag tog bort bilderna och lösenordsskyddade bloggen för de ville helst de eftersom jag skriver en del om barnen osv, Här är i alla fall Användarnamn: Stina och lösenord; aupair, jag hopaps det fungerar för ibland verkar de inte fungera alls..Men tänkte jag kunde ge det till dig om du vill in och kika! :) Hade bra, kramar!

2008-11-03 @ 16:27:02
URL: http://sstina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0