Helgens äventyr ;)

Fredag: På kvällen kom Elin och hämtade mig. Vi får ner till Kovlad och köpte pizza och handlade lite små saker på ICA ;). Åkte hem till henne käkade och så. Sen kollade vi på idol och snacka en massa ;). Att man alltid ska ha problem alltså, men vi ska lösa det, tillsammans :). Sov över hos henne, mysigt! Du är helt fantastisk, det ska du veta <3

Lördag: Elin skjutsade hem mig vid halv tolv kanske.. Åkte hem och fixade iordning mig och åkte till hockeyn. Alltå till en början kändes det jättebra, tänkte idag kommer det gå bra! Åh, tjena.. tror aldrig jag ha stressat så mycket som då.. Hua, och jag som fan inte kan stressa! Och blir så förbannad på folk som bara klagar och inte kan säga det till mig, utan det går via andra personer.. Nä, blev så jäkla arg där ett tag. Men var väl bara att bita ihop och fortsätta. Tur man ha så härliga personer man jobbar med, hur härliga som helst! :). Jag, Jennie och Linda stannade kvar lite extra för att städa undan lite i förådet och beställa saker till nästa gång. Var väl klar vid sju kanske. Fick sms av Erica när jag åkte hem och hon frågade ifall jag ville hänga me dut. Så ja varför inte tänkte jag. De skulle på aveny. Och till saken hör att Easy Action skulle spela där och min kusin spelar trummor i det bandet :). Så det ville jag sålart med på, för ha aldrig sett han spela. Men vi hade ju ett problem, att åldersgränsen var 23. Men gick ju bra tillslut, får tacka morbror min. haha, ja och det är ju lite sjukt, jag var ut med mina två morbröder och ena morbroderns (heter det så!?) tjej! Sen träffade jag även min faster där. Haha, rena släktkalaset ;). hehe. Tror det inte är många som är ute med sina morbröder sådär, men det är jag och jag gillar det! De är så jäkla härliga, får en liksom på gott humör :). Åkte hem vid halv tre kanske och jag somnade fort ja la huvudet på kudden!

Söndag: Mamma och jag gick till skogen och plockade mossa och klippris. Tog med oss Frasse också så han fick springa av sig. Härligt att koma ut i friska luften och gå i skogen, så avslappnande på något sätt :). på kvällen blev det gympa, riktigt jobbigt som vanligt.

Idag: Ja, va ha jag gjort hittils, inte så mycket. Men ska väl ta tag i saker på "Att göra listan". Får se hur mycket jag hinner med och orkar att göra ;). Ikväll: Att vara med Sandra!? Skulle ju vara roligt, för var ett tag sen nu. Inte bra alltså! Så får höra med henne ifall hon är ledig ikväll, så kanske det blir en omgång 500 ;) Va ju rikigt länge sen.

Aja, ha en bra dag!


Kommentarer
stina

Åh, tack så jätte mycket!:)



Haha jaa hon är klockren ;)

2008-11-17 @ 14:34:07
Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om intresse finns för ny design till din blogg, kika in hos mig, möjlighet till personlig design finns också. Välkommen!

2008-11-17 @ 15:36:27
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Elin

Det är DU som är helt fantastisk! <3

2008-11-17 @ 18:25:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0