Elin, här kommer inlägget ;)

Elins begäran så kommer här en uppdatering:

Helgen ha varit bra. Firade Johanna i fredags. Mycket trevligt med god mat och trevligt sällskap :). Blev en sväng in på krogen, O´learys igen.. haha vi är för bra vi ;). Annars i helgen ha jag bara tagit det lugnt och försökt kurerat mig. Har gått ganska bra. Ingen feber nu och inte lika ont i halsen. Så det känns bra. Men fortfarande inte helt frisk :/

Igår va det somsagt farsdag. Va och grattade morfar först. sen åkte vi ner till pappa. Himlars åkande :P. Men fick ju fika på båda ställena så man ska inte klaga :P. Hoppade över gympan för att vara på den säkra sidan att inte bli sämre igen. Får ta nya tag på torsdag :P.

Idag ha jag inte gjort mycket. Datorn ha krånglat och min mobil ha krånglat.. så ingen bra dag direkt! Men sen blev den bra. Ha pratat med Ida både på msn och sen pratas vid på skype :D. Haha snacka om faschinerande (stavas?) så otroligt roligt att höra hennes röst igen :). Nära till tårar där kan jag säga!! Så nu har vi stora planer framför oss, hoppas verkligen det går säger jag bara :). Om det inte var nog med det så har jag även pratat med Tessan på skype :). Åh herre gud! Det var inte långt ifrån tårrar där heller kan jag säga. Kändes som evigheter sen! Men blev bara en snabbis för hon skulle gå. Får hoppas det blir snart igen :). Gud vad jag saknar dessa flickor alltså!! Men om planerna går som de vill så är det inte långt kvar tills vi ses ;) hehe. Önska och drömma kan man ju alltid göra :). Pratar även med Lina på msn, hon saknar jag med.. Spec. ena dagen här när jag var inne i stan och gick vår vänta-på-bussen-runda. Helt SJÄLV! Kändes inte bra, var nått som saknades liksom..

Imorgon blir det nog en städdag här hemma. Ska nog ha storstädning (om jag orkar) sen hoppas jag det blir relativt bra väder så jag kan gå ut på en välbehövlig promenad!! :)

Resten av veckan återstår att se...


Kommentarer
Ida

Harligt med uppdatering Sofie! :) Ja hoppashoppashoppas :P haha! Saknar dig asmycket <3

2008-11-10 @ 23:59:55
Sofie

Haha, ja jag tänker alltid på er när jag uppdaterar. Så ni kan läsa om mitt ytterst intressanta liv ;) hehe. Ja, jag med!! Hoppas, hoppas, hoppas!!! Saknar dig med asmycket gumman <3

2008-11-11 @ 00:04:38
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Elin

Snällt att du lyssnar på mej... <3

2008-11-11 @ 12:02:24
zsaraa.blogg.se

Hej, vad roligt att du skrev :) Det är bra med mej och jag hoppas det är det med dej också?! Jag pluggar matte, och vad gör du med din tid? =)

2008-11-11 @ 21:15:47
sara

Oj jag skrev visst min bloggadress där man ska skriva namnet :P

2008-11-11 @ 21:18:00
Sofie

Elin: Klart jag gär ;) <3



Sara: haha, lugnt :P

2008-11-11 @ 22:59:15
URL: http://sofiieblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0