Träningsvärk!!

Åh, idag har det inte varit någon sådär jätte bra dag. Ha sån jäkla träningsvärk så jag knappt kan gå, tror aldrig jag ha haft sån här träningsvärk nån gång. Även överallt, benen, armarna, ryggen mage.. allt!! Jag tror alla i klassen hade as ont i dag. Vi träffade på vår idrottslärare och sa:

Vi: Vi i klassen har sån jäkla träningvärk så vi knappt kan gå!!
Hon sken upp lite och log hur brett som det bara gick och sa:
Åh, då har jag ju lyckats.
Det kanske inte rikigt var det svaret som vi ville ha ;)

Idag hade vi iaf eget arbete på psykosocialt och jag började läsa igenom min fakta del till fördjupningen. sen på lucnhen skrev jag till lite på PA-rapporten och sen lämnade jag in den. Kändes så jäkla skönt :), man har haft det där över sig länge nu och det är så skönt att det äntligen är över. Att få skriva ut det och häfta det och lämna in det, känns så bra! Sen var det engeska och dte var inte så roligt, alltså jag gillar verkligen inte den kursen. Jag har ingen emot läraren eller något sådan för henne tycker jag jätte mycket om. Men det är själva ämnet, och jag kan verkligen inte engelska.. är ju nästan pinsamt.. alltså det sätter sig liksom inte kvar i mitt huvud!! Åh, så less på det.

Ikväll ska jag göra så lite som möjligt, någ en slapp kväll framför teven :) Skönt!!

Ha en fortsatt bra dag på denna helg :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofie

Tillsammans är man mindre ensam

RSS 2.0